torsdag den 12. september 2013

Polly danser

Er ved at rydde op i hula hop-borgen og faldt lige over min yndlings-'pigebog' fra da jeg var lille. Polly danser fra 1956.


Polly rejser rundt i Tyskland og danser i forskellige cirkus/teatre og undervejs sker der en masse frygtelig spændende ting - Sådan husker jeg det i hvert fald..
   Måske den skal være min nye godnatlæsning, eller med i sminkekufferten næste gang jeg skal ud. Har nogle gange nogle lange ventetider i garderoberne mellem mine shows.
    Billederne nedenfor er fra Vega - ville gerne ha' en dragt ligesom Pollys..




God eftermiddag!

Snurrende hilsner fra Miss Mia

1 kommentar:

  1. herlig blog

    jeg er en fyr der selv tænker, at hulahop må prøves fordi jeg tror det er sjovt og kan give lidt smidighed - og være supplement til anden træning

    så googler lige efter en vægtet ring

    og den kan jo bruges alle steder, i stuen foran fjernsynet eller på stranden osv.

    SvarSlet