lørdag den 7. juni 2014

Nye show-billeder af mit Hula Hoop & Fandancing-show

Hej! Her kan I se de nye billeder af den røde dragt og de vifter der bliver brugt i mit Hula Hoop & Fandancing-show. Billederne er taget af Kirstine Ploug og dragten er syet af Tue Elkjær. Jeg selv har konstrueret vifterne fra bunden af og dekoreret dragten med rhinsten. Ringen er produceret i mit værksted. Fremstiller alle mine ringe selv, da jeg så er sikker på de ka' det, de skal ku' :-)



Har iøvrigt kreeret nogle endnu større hvide vifter (pænt tunge), som jeg pt også er ved at skabe en show-koreografi til. - Denne gang til værker af Vivaldi. I mit røde show (Der er mere burlesque'et) optræder jeg til surfbandet The Tremolo Beer Gut's "Remember Jemez Red" og "Shabby Moscow Tremolo".
   I pinsen træner jeg løs nede i hula hop-borgens gård - Skal optræde med 3 shows i næste weekend og skal lige ha' holdt det hele ved lige/genopfrisket.
   God ferie!
Snurende hilsner MM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar